Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag 20200204
20200204_112959.jpg
 
Körde lite sightseeing på lunchrasten idag. Passade på när jag ändå var i närheten runt lunch. Varför inte, aldrig kollat närmare på Brahehus.

Visa bifogad fil 45091
Åh, du ska se den utsikten när det är solnedgång/soluppgång. Jag har stannat till vid Brahehus många gånger, tycker verkligen om det (har dock alltid ätit medhavd mat :p ). Vägen sedan mellan Brahehus och Jönköping, där man kör nära vattnet, är nog en av de finaste sträckor jag kört.
 
Åh, du ska se den utsikten när det är solnedgång/soluppgång. Jag har stannat till vid Brahehus många gånger, tycker verkligen om det (har dock alltid ätit medhavd mat :p ). Vägen sedan mellan Brahehus och Jönköping, där man kör nära vattnet, är nog en av de finaste sträckor jag kört.
Sett bilder därifrån och åkt en hel del på den sträckan av E4:an, likaså 195:an som går längs Vättern på andra sidan är fin också. 😇
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 943
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
8 331
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 617
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 632
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp