Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vid 11 såg jag ut såhär...

IMG_20200726_191744_236.jpg
 
Nej, hon tycker uppenbarligen inte att dina åsikter om hennes utseende är välkomna så jag föreslår att du låter bli att kommentera hennes bilder framöver. Du vet, en oönskad komplimang är ju inte ens en komplimang 🤷‍♀️
ja, typ som om vi kvinnor bara är objekt för mäns begär. Newsflash, det är vi inte. Skulle faktiskt uppskatta överlag om gubbar rent allmänt bara kunna lägga av med kommentarer om kvinnor, om hur snygga dom tycker vi är eller "hot". My mission is life is to not to be deemed "fuckable" by men. Jag är så oändligt trött på att man inte kan få dela saker eller bilder på sig själv, utan någon sliskig gubbe skall kliva in och äckla sig. bara LÄGG AV! - Har själv slutat dela bilder på själv för jag är så trött på män alltid skall hoppa in och äckla sig. vi är människor, inte objekt.
 
Från häromdagens långpromenad. Mina favoritskor som gick sönder efter jag tagit bilderna 😭 Nästan hela platån på den ena lossnade så fick gå hem barfota. Så nu blir det att försöka laga dem, men tror inte att jag kan få det tillräckligt hållbart för att kunna gå långt i dem igen vilket är synd för de är så bekväma!
8579F7A3-AFCA-4DF5-9415-1F80455DF5CC.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 270
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 607
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 632
Senast: Tuggben
·
  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 779
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp