Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå vardag har jag börjat använda sambons ryggsäck till och från jobbet eftersom jag promenerar och det är SÅ SKÖNT. Men jag känner mig som en liten skolflicka med rygga och gympaskor :D

Visa bifogad fil 56698
Ryggsäck är bäst! Jag har ryggsäckar till allt. Spelar tex ingen roll att mataffären är sisådär 3 minuters promenad bort, jag vägrar bära matkassar. Gör vad jag kan för att inte snedbelasta kroppen mer än nödvändigt och då är ryggsäck perfekt.
 
Från när jag var på väg till praktiken. Denna fick bli nya profilbilden på Facebook 😊
434F3789-37BB-4763-A34A-084C32B2831C.jpeg
 
@Krystalline: Jag är inte så himla imponerad av din ledsen-smiley på mitt senaste inlägg med bild. Jag la bilden under en spoiler med varning och det här är som sagt bildtråden. Klicka inte på spoilern om du har problem med jakt.

Jag struntar fullkomligt i om du är imponerad eller inte. Åsikten är fri och jag har rätt att uttrycka den. Dessutom spelar det ingen roll om jag såg bilden eller inte, jag hade känt likadant oavsett.
 
Jag struntar fullkomligt i om du är imponerad eller inte. Åsikten är fri och jag har rätt att uttrycka den. Dessutom spelar det ingen roll om jag såg bilden eller inte, jag hade känt likadant oavsett.

Du har en väldigt otrevligt attityd och jävligt dålig netikett. Det är en bildtråd och det är helt ok att sätta mig på ignore om du har problem med jakt för jag backar inte en tum från att uttrycka mig positivt vad gäller jakt. Jag satte min bild under en spoiler för att visa hänsyn. Du kanske skulle fundera över att visa lite hänsyn själv. Plus att det är inte en osmaklig bild på något vis.

Nu tar inte jag speciellt illa upp för din reaktion på mitt inlägg men fundera på hur du skulle reagera om någon gav ett av dina inlägg en ledsen smiley när du lagt in något du tycker om. Du kanske ska läsa på Bukes regler och diskussionerna om hur reaktionerna på inlägg bör hanteras.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 000
Senast: _Elly_
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 575
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 632
Senast: Tuggben
·
  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 766
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp