Fortsättning på ”Kan han kasta ut mig...”

Zewz

Trådstartare
Jag bad att få tråden raderad då det inte var populärt med fakta, tydligen. Ingen nämnd...
Jag vill bara tacka för allt stöd och pepp, det har betytt mycket :heart
Jag älskar mitt nya liv, och mitt lilla hus. Och min nya kärlek, som går från klarhet till klarhet.
Tänk att man väntat så länge med att ta steget? Jag hoppas att det kanske kan uppmuntra någon i samma sits, att livet kan bli bra :heart
 
Jag bad att få tråden raderad då det inte var populärt med fakta, tydligen. Ingen nämnd...
Jag vill bara tacka för allt stöd och pepp, det har betytt mycket :heart
Jag älskar mitt nya liv, och mitt lilla hus. Och min nya kärlek, som går från klarhet till klarhet.
Tänk att man väntat så länge med att ta steget? Jag hoppas att det kanske kan uppmuntra någon i samma sits, att livet kan bli bra :heart

Lycka till med det nya livet!😊
 
Jag bad att få tråden raderad då det inte var populärt med fakta, tydligen. Ingen nämnd...
Jag vill bara tacka för allt stöd och pepp, det har betytt mycket :heart
Jag älskar mitt nya liv, och mitt lilla hus. Och min nya kärlek, som går från klarhet till klarhet.
Tänk att man väntat så länge med att ta steget? Jag hoppas att det kanske kan uppmuntra någon i samma sits, att livet kan bli bra :heart
Skönt att det gått bra!
Lycka till med nya kärleken :)
 
Lycka till med nya livet!!!

Och någon tycker tydligen att det är ok att snoka och hävda att dina upplevelser är fel :banghead::banghead::banghead::banghead:
 
Jag bad att få tråden raderad då det inte var populärt med fakta, tydligen. Ingen nämnd...
Jag vill bara tacka för allt stöd och pepp, det har betytt mycket :heart
Jag älskar mitt nya liv, och mitt lilla hus. Och min nya kärlek, som går från klarhet till klarhet.
Tänk att man väntat så länge med att ta steget? Jag hoppas att det kanske kan uppmuntra någon i samma sits, att livet kan bli bra :heart

Heja dig!!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 275
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 732
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 814
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp