Bukefalos 28 år!

Fortsatt inlagd

Status
Stängd för vidare inlägg.
22h med smärta nu. Det lugnade sig något tidigare, men efter att jag varit uppe och gått fick jag jätteont igen. Har fått morfin men jag har fan ändå ont, om än inte lika mycket.

Hyfsat roande att ingen hittar blodkärl på mig. Första gjorde en chansning och träffade rätt. Andra stack mig i handleden :arghh: Och tillslut lyckades det med ett stick på ovansidan handen. Jag avskyr sprutor och fick en panikattack av att se den genom den tunna huden.

Har frusit sedan igår när anfallen började, har nu ett täcke + 2 filtar, och kläder, och fryser ändå så jag skakar tänderna.

Jag är jättetrött. Ska se om jag kan sova lite.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 148
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 041
Senast: lewellyn
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp