Forumuppgradering inom kort

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Jag kommer snart genomföra en mindre forumuppgradering. Det handlar om en del buggrättningar och skall förhoppningsvis inte ta så lång tid. Jag återkommer när det är färdigt.
 
Nu är uppgraderingen genomförd, provade ett nytt sätt att genomföra den och det gick väldigt mycket snabbare. Förhoppningsvis har allt gått bra.

Hittar ni något konstigt är det som vanligt bra om ni påtalar det :)

Det handlar om drygt 70 buggrättningar varav de flesta troligen inte kommer märkas eller påverkar speciellt många.
Hittar ni något som fungerar bättre får ni gärna skriva det nedan också.

Jag kommer uppdatera ett antal tilläggsprogram inom kort, handlar även där om buggrättningar som förhoppningvis inte ställer till med något.
 
Hade ett kort problem med ett tilläggsprogram, nu bör det vara löst. Fortsätter med flera.
 
Nu skall alla tilläggsprogram vara uppgraderade för denna gång. Förhoppningsvis fungerar allting nu aningens lite bättre :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Kommer genomföra en uppdatering av forumprogramvaran snart, det handlar framförallt om buggrättningar. Förhoppningsvis fungerar allt...
Svar
3
· Visningar
254
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det handlar nog framförallt om buggrättningar och förhoppningsvis lär ni inte märka några direkta skillnader. Om ni hittar något som...
Svar
0
· Visningar
768
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 292
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det handlar om ett tiotal tilläggsprogram som buggrättats och möjligen fått någon ny funktion. Skriv gärna nedan om ni hittar något...
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp