Förvaring av kepsar

Snurrfian

Trådstartare
Moderator
Kepsarna håller på att ta över mitt hus! :nailbiting::arghh: Hur förvarar man kepsar på ett vettigt sätt som är utrymmessnålt och ändå gör dem lättillgängliga? Helst skulle de kunna delas upp i lite olika kategorier men det är inte ett måste, bara jag får en vettig förvaring av dem! Någon som har några tips? Jag har inte sett en enda keps i någon inredningstidning så därifrån får jag ingen hjälp. :cautious::D
 
Kepsarna håller på att ta över mitt hus! :nailbiting::arghh: Hur förvarar man kepsar på ett vettigt sätt som är utrymmessnålt och ändå gör dem lättillgängliga? Helst skulle de kunna delas upp i lite olika kategorier men det är inte ett måste, bara jag får en vettig förvaring av dem! Någon som har några tips? Jag har inte sett en enda keps i någon inredningstidning så därifrån får jag ingen hjälp. :cautious::D
Kolla med Fredrik Backman :D
 
:rofl:@tanten tanken har funnits men eftersom de används dagligen med lite variationer så känns inte det som en hållbar lösning. Jag fick slänga tio kepsar åtminstone nu...
@Jeps det känns som om det snarare kan urarta då, jag vill inte hyra ett förråd för kepsar.:nailbiting:
 
:rofl:@tanten tanken har funnits men eftersom de används dagligen med lite variationer så känns inte det som en hållbar lösning. Jag fick slänga tio kepsar åtminstone nu...
@Jeps det känns som om det snarare kan urarta då, jag vill inte hyra ett förråd för kepsar.:nailbiting:
Jag har levt med en kepsman... Ett steg utanför ytterdörren utan keps var sällsynt. :meh:

Jag staplade dem på varann inuti varandra typ (går det att begripa?) Till slut gjorde han likadant.
 
Jag har levt med en kepsman... Ett steg utanför ytterdörren utan keps var sällsynt. :meh:

Jag staplade dem på varann inuti varandra typ (går det att begripa?) Till slut gjorde han likadant.
Jag gör det också, det är bara att de har blivit för många, staplarna ramlar :nailbiting: Dessutom tycker jag att de är rätt fula att ha framme. :angel:
 
Pallkungen i Ullared hänger dom i taket och på väggarna, i och för sig samlar han på dom men ändå. :p
744b3acd-2bb4-4479-b608-94e76f5f11f2.jpg
 
Om han har så många får ni väll köpa ett skåp till dom där han lätt och överskådligt kan plocka fram sina kepsar när han behöver dom men du slipper se dom?
En god tanke men vi har brist på väggar också! ;) Han själv tyckte inte att de var så många tills jag tvingade honom att gå igenom alla. :rofl:
Men någon slags av sluten förvaring som är lätt att komma åt får det nog bli.
 
:eek::arghh::nailbiting: Typ som när kepsarna anfaller?:rofl: Nix inte en inredningsstil jag tänker ta efter! :angel:
Nu är han förvisso en samlare, tänkte mer ifall det kanske sådde en idé eller något kanske, man måste ju inte göra exakt likadant som han, men kanske sno en liten idé av det?
Du kommer säkert på nått bra knep, annars hade jag byggt dem på hög och lagt i någon låda, bara för att det är smidigt...
 
Kan man inte knäppa fast dem åt samma håll på en galge? Förutsatt att de är öppningsbara där bak vill säga.
Liksom på en sån här galge med en pinne längst ner på.
 
En jäkla massa krokar i en garderob i hallen, Får plats med rätt många i en garderob utan hyllor. :) Och lätt att komma åt.
 

Liknande trådar

Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 240
Senast: Badtz Maru
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: Badger
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 011
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp