förvirrad/kval?

Modest

Trådstartare
ska snart köpa en c-ponny som är kvalad till MSV:B.
får jag tävla MSV:B med den direkt (menar inte att jag ska göra det:angel: ) eller räknas det bara med föregående ryttare?
hur kvalar jag till MSV:B isf?
hur kvalar jag till MSV:A?
får jag tävla upp till L:A utan kval?

Sv: förvirrad/kval?

Hej! Vid ägarbyte så nollställs alla poängen. Så du får de ej hoppa MSV. Du kvalar genom att få 40 p (och bli uppklassad ur LB) eller genom 5 felfria grundomgångar i LA. Man behöver ej kvala för att rida LA.

Sv: förvirrad/kval?

Du behöver 10 p eller fem felfria rundor i LA för att kvala MSV B. För MSV A tror jag du behöver 20 poäng i MSV B.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 554
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Som titeln lyder, är det klokt att köpa en häst på 141cm när man själv är 163? Jag är 19 och väger inte så mycket, men det kan ju... 2
Svar
38
· Visningar
2 925
Senast: Editten
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka