Forzab hästtransport

Lunsan

Trådstartare
Funderar på att köpa ett nytt eller begagnat Forzabsläp. Ni som har ett, vad är era erfarenheter? Ge gärna tips på tillvalsutrustning. Öppningsbart fönster, delad skötardörr etc. Tack!:)
 
Funderar på att köpa ett nytt eller begagnat Forzabsläp. Ni som har ett, vad är era erfarenheter? Ge gärna tips på tillvalsutrustning. Öppningsbart fönster, delad skötardörr etc. Tack!:)

Jag köpte en ny tidigare med sadelkammare i våras, har kombiramp, två skötardörrar - en som är delad och båda med öppningsbart fönster i som extra tillval.
Letade begagnad länge men hittade inte en enda med den vikt och kombiramp. Och kombiramp var ett måste för min del.
 
Har haft två bojsläp! Supernöjd. Det första hade kombidörrar bak. Användes aldrig. Dörrar bakom hästarna är dock guld värt. Min senaste var extra hög och extra bred och extrautrustad med fästen för lastnät, hängare för krubbor och delad skötardörr.
 

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 398
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Anemone
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Kristall10
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 924
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp