Fosforbalans

G

guldmane

Pris, nån som vet och var de brukar finnas till försäljning. Brukar hästarna gilla det?
 
Har ingen aning om priset, men säljs på de ställen som har Biofarma Eclipse som leverantör. Trodde själv ett tag att det skulle komma till användning, men efter många turer visade det sig att det uppstått ett skrivfel i analysen.
 
Minns inte på rak arm vad det kostar, men det är inte speciellt dyrt!

Eclipse-Biofarmabs återförsäljare har. En av E-B:s återförsäljare är Granngården (Odal). Har de inte hemma ska de kunna ta hem.
 
Lustigt att du frågar...
Jag har precis varit och köpt fosforbalans på odal.
2kg för 160 kr (ca).
Jag har inte hunnit testa den än men ska göra det vid kvällsfodringen.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag funderar på att byta försäkringsbolag men hur blir det med dolda fel då? " Efterskydd för dolda fel om du säljer en häst som är...
Svar
3
· Visningar
418
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva sälja en stor del av mina kläder. Nu skaffade jag appen Vinted, det verkar smidigt. Någon som har använt den? Eller...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 417
Hästvård Jag ska skicka hästarna med ett större transportföretag men funderar på om jag borde vaccinera dem mot abortvirus eller om det räcker...
Svar
5
· Visningar
285
Hästvård Hej Finns det nån som verkligen VET vart tornutskottet T13-T15 sitter på ryggraden ca ? Jag har försökt googla, leta i dom böckerna jag...
Svar
3
· Visningar
400
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp