Bukefalos 25 år!

Fosforbalans

G

guldmane

Pris, nån som vet och var de brukar finnas till försäljning. Brukar hästarna gilla det?

Har ingen aning om priset, men säljs på de ställen som har Biofarma Eclipse som leverantör. Trodde själv ett tag att det skulle komma till användning, men efter många turer visade det sig att det uppstått ett skrivfel i analysen.

Minns inte på rak arm vad det kostar, men det är inte speciellt dyrt!

Eclipse-Biofarmabs återförsäljare har. En av E-B:s återförsäljare är Granngården (Odal). Har de inte hemma ska de kunna ta hem.

P

Ponnytokig

Lustigt att du frågar...
Jag har precis varit och köpt fosforbalans på odal.
2kg för 160 kr (ca).
Jag har inte hunnit testa den än men ska göra det vid kvällsfodringen.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi ska till veterinären med min ponny och göra en tandkoll på en torsdag. Det är hoppkurs sen på helgen och nu undrar jag om ni...
Svar
3
· Visningar
423
Utrustning Hej! Jag är sugen på att köpa en uhip jacka men undrar om de verkligen är pris värt? Jag har hört att det inte ska vara så bra kvalitet...
Svar
11
· Visningar
690
  • Artikel
Hästnyheter Jan Tops har tidigare mestadels ägnat sig åt sporten och försäljning av hästar, men nu öppnar han även dörren till avelsvärlden - genom...
Svar
0
· Visningar
102
Hästvård Rakt på sak: Är det någon här som vet hur länge ett bajs-prov (för mask koll) är bruk/hållbart? Alltså, hur länge kan det förvaras i kyl...
Svar
3
· Visningar
453

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8
  • Annonsera mera hundar

Hästrelaterat

• Träckprov nu?
  • Dräktiga ston 2021/2022