Fotbolls-EM

Men, kan ju inte säga att det var helt oförtjänt heller, det har ju inte bara varit att de haft tur hela den här vägen under turneringen.
 
Äsch då. Båda lag var värdiga vinnare som matchen såg ut, så stort grattis till Italien! Skönt på ett sätt också att det kanske kan få tyst på alla som hävdar att England bara var i final för att det var uppgjort från början pga allt spel på Wembley. Men hade ju verkligen varit kul att se en vinst för dem på hemmaplan, tänk er ljudet och firandet som hade blivit!
 
Jösses ja, snacka om spänning in i sista sekund. Tråkigt att det avgjordes på straffar tycker jag, det blir så himla lätt att fokus hamnar på de som "gör fel" än de som faktiskt gör bra ifrån sig. I detta fall var det lite extra jobbigt eftersom fokus nu hamnade på två mycket unga killar som knappt fått spela något alls i matchen och sen plötsligt blir ombedda att skjuta straffar. Det gjorde så ont i hjärtat att se Sakas besvikelse!

Men ja, jag hejade ju på Italien så jag är väl glad av den anledningen antar jag (och de spelade verkligen bättre överlag, tycker jag). Svårt att känna det helhjärtat dock tycker jag!
 
Jag såg en komedi video igår som påminde mig om den här tråden :D
Stackars irländare måste reda ut vilka de skulle heja på under EM :rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp