FotbollsVM!

Lilla

Trådstartare
Nu har VM dragit i gång. Jag är ingen fotbolls nörd men tycker att mästerskap är kul.
Här kan vi diskutera allt som har med VM att göra.
Hur tror ni att det går för Sverige. Jag har lite för dålig koll för att gissa.

Lite trist att Norge förlorade sin första match.
 
När jag sov spelade Nigeria-Kanada 0-0.
Sen slog Schweiz Filippinerna med 2-0. Såg lite på slutet.
Nu kör Spanien över Costa Rica. 3-0 efter 33 min.
 
Danmarks match började 14 svensk tid. Då var hon midnatt i Nya Zeeland. Trodde inte att matcher spelades så sent.?

I morgon Sverige! Vilka ska se?
 
Danmarks match började 14 svensk tid. Då var hon midnatt i Nya Zeeland. Trodde inte att matcher spelades så sent.?

I morgon Sverige! Vilka ska se?
Hade sett om det jag hade haft TV med TV6-abonnemang på (är inte hemma). Kanske går att se på mobilen men rätt trist så får se.
 
Danmarks match började 14 svensk tid. Då var hon midnatt i Nya Zeeland. Trodde inte att matcher spelades så sent.?

I morgon Sverige! Vilka ska se?

Jag hoppas kunna titta! Osäker på om vi har Viaplay dock men tänker i alla fall följa matchen på något sätt.
 
Jag vart dåligt förberedd när det gäller tittandet, har varken Viaplay eller tv-kanaler så jag får väl läsa hur det gått.
 
Även om det är spelmässigt övertag för Sverige, skulle det sitta fint med åtminstone ett mål i första halvlek med tanke på att Sydafrika inte varit helt ofarliga.
 
Inte oväntat dock. 70-30 i bollinnehav men 6-5 i avslut efter första halvlek… Och då skulle jag säga att Sydafrikas avslut har varit vassare hittills. Så det här kändes som att det hängde i luften.
Ja och så borde det inte vara.
Tror tyvärr inte att Sverige gör två mål som det ser ut.
 

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 415
Senast: hastflicka
·
Fritid Har inte sett någon diskussion om VM som pågår just nu. Jag äcklas av hur Qatar köpte VM och hur korrupt FIFA är. Gianni Infantino var...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 538
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Behöver input från er allvetande bukare igen! Jag ska förhoppningsvis börja jobba i Sverige, och skulle haft lite info kring vad som är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 926
Senast: Bison
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
781
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp