Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Foto på min lilla...

K

KaZa

Ja, glömde nog skriva det. :o Men det fanns nog bara en katt, måste försöka fota min hona,så att hon får vara med på bild oså. Hon ser likadan ut fast mörkmörk chokladbrun, eller nå´t! Vet inte om färgen har någon särsklid benämning på kattspråk.

Är det en huskatt? I så fall är hon svart men med brun ton, choklad (som den bruna heter) finns inte på huskatter.

Jättefin är killen iaf !!

K

KaZa

Honan är också huskatt, syster till killen på bilden.
Jag ska fota henne imorgon så ska ni få se hur hon ser ut!
Jag kan inget om färger på katt, men jag säger att hon är mörkmörk brun då det ialla fall på hästar inte heter svart om de har några bruna strån. :smirk:

K

KaZa

Ja han är fin... :love: :love: det var han som hade ett hårstrå som var 23 cm långt. :D Jag ska se om jag hittat fotot på hans svans så ska ni få se på hår... :p

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6484 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundavel&Ras Jag kör en egen tråd med Elda - Heffaklumpens Eld Och Lågor :) Jag bestämde mig för att gå tillbaka till svenska namn igen och då med...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 797
Övr.Barn Det här är förstås en lång historia som jag ämnar att korta ned så mkt det går. Jag blev gravid med en man som var ca 10 år äldre än mig...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
17 670
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
1 181
Däggdjur Vet inte riktigt vad jag vill med tråden men är i stor sorg då våran fina lilla kanin hittades död i sin bur en morgon. Vi kan inte...
Svar
7
· Visningar
1 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi del CXXXI
  • Vad såg ni senast? Del 3
  • Covid-19 del 10

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Kastrering