Bukefalos 28 år!

Foto papper

T

Tarzzan

Vilka är bra och billiga?
Jag skall skriva ut max i A4 format.
Så pappret måste vara A4 inte mindre eller större.Skall ha typ samma kvalitet som små bilder man får när man framkallar.(lite glansiga)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Foto papper

Vilka är bra och billiga?
Jag skall skriva ut max i A4 format.
Så pappret måste vara A4 inte mindre eller större.Skall ha typ samma kvalitet som små bilder man får när man framkallar.(lite glansiga)

Jag tycker att Fujifilms A4 papper är väldigt bra. Ger glansig yte vid utskrift. Kostar 29kr på Gekås/Ullared och runt 129 i stan iallafall här hemma.

Canons A6 papper är också riktigt bra (10x15cm) men oftast är det bäst att köpa samma märke som skrivaren är. Tex. om du har en Canon Pixma så kan du köpa Canonpapper osv.
 
Sv: Foto papper

Vad har du för skrivare?

Det som ger bäst resultat är originalbläck tillsammans med originalpapper. Dyrt men sant.
 
Sv: Foto papper

Vad har du för skrivare?

Det som ger bäst resultat är originalbläck tillsammans med originalpapper. Dyrt men sant.

Agreed. Ett annat tips är att försöka få tag på ett sample pack med tillverkarens olika sorters papper och se vilket du tycker passar bäst. Glossy passar bra till en del, men till andra, speciellt bilder i svart-vitt eller med dämpade färger, föredrar jag (och många andra) matt yta.
 
Sv: Foto papper

De brukar väl dessutom gå att få tag på till förmånliga priser?
 
Sv: Foto papper

Jag har en Canon Pixma MP 220.
En skrivare med scaner(allt i ett?)

Skall skriva ut både i svart vitt och färg
 
Sv: Foto papper

Vart kan man få tag på sampel pack till canon?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 712
Senast: sjoberga
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 481
Senast: Barbabelle
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 483
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp