Fotografier från Lag SM

just för att hästen kanske inte skall behöva springa mer, se bara på de som tävlar i löpning tex orientering De springer ju inte mer när de kommit i mål.
men bara för att du inte fick ut en blindbrodd betyder väl inte att du inte kan brodda resten :confused: Jag red NM med blindbroddar på insidan och normala på utsidan runtom, det gick alldelaes utmärkt. bara en liten undran... :)
 
vad fick du citatet ifrån :confused:
antar att du svarade på mig iaf.

han var broddad fram men han tyckte väl inte att det räckte, vi fick inte ut blindbrodden bak. han kan vara känslig för att gå fort om han känner att han inte har tilllräckligt med grepp.
 
oupps :crazy:... hade blandat ihop citatet med ett annat svar :o*pinsamt*... :o :o :o
 
Va stora vissa rytatre va på sina ponnyer :crazy:
Ganska många va ganska stora fakiskt... MEn jag har ju bara sett dem här på kort oxå, dem andra har ja giten sett eftersom jag inte var där :(
 
Ni som var intresserad av kort. Har ni kollat dom? Har funderingar på att snart ta bort dom. Ännu en gång hör av er om det är några ni vill ha.

Xenox- är du nöjd med bilderna?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
Svar
16
· Visningar
1 109
Senast: zuli
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 722
Senast: Jeps
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 973
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 828
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp