Fotografier från Lag SM

shady

Trådstartare
Här kommer några kort från Lag SM i Fälttävlan. Har inte hunnit med att fota så många idag, men ni får hålla tillgodo med dessa så länge. Skall försöka att lägga ut fler kort i morgon när jag kommer hem, om det är så att jag inte somnar.

Webbplats

Webbplats

Webbplats

Webbplats

Webbplats

Webbplats

Kan tillägga att en av ryttarna är en här från Bukefalo som ville att jag skulle fota henne.
 
Åh du fotade Simply Red (eller vad den hette?) är det möjligen nån av Buke-användarna som rider den?? Blev iaf väldigt impad av den på framridningen, men hann inte se den på banan. Å så stallkompisen på första kortet :D Jag tog ju också kort! Vänta så ska jag ladda upp dem! :banana:
 
Talar om för dig i morgon vem det är. Självklart måste man ju fotoa hemma ekipagen.
 
:D du får gärna ta kort på en rödskäck som heter Rusty Patch (C), även Oliver II (C), Amigo (C) O Baccarci (C).
Känner dom ;)
 
Har tagit masor av foton idag, men skall gå ZZZZ nu så jag lägger ut dom sedan. Kan tala om att jag sett Lelle89 och xerox hoppa idag.

Har även fotat dom. Tyvärr är det ju så också att jag vet inte vem som är vem, av alla som tävlar. Omöjligt att komma ihåg efter man fotat dom. Så hittar ni nån bild där ni känner personen/hästen, så pm:a mig så skickar jag bilderna till er.
 
Udden kom placerade, en sjundeplats! :banana:


Det var fina vinnare, de var så ödmjuka och riktigt förvånade när jag och en tjej fick äran att dela ut segertäckena och de snygga guldmedaljerna :bow:

Jag har osså massa kort och idag har jag faktiskt skrivit upp vilka jag har fotat hihi så om nån vill fråga efter nån säg till! Fick dock bara kort på D-ponnierna i terrängen, försov mig lite... :angel:
 
jag

dåligt skritt bakom lod *suck* största problemet ... :crazy: våran svaghet där med skritten också jag har svårt med den :)
Jag igen :) det ser bättre ut, men man ser inte om han e bakom lod där med *hoppas verkligen inte!* vi brukar få upp huvudet snyggt fram med näsan lite :)

shady tack för fotona!! :bow:
 
Inget bakom lod här iaf ;)

För visst är det väl ni?
Ida och Tornado

Tyvärr lyckades ni inte fastna på nåt av mina "in action"-kort.

Stoppade ni ut er på trean eller? Var många som gjorde det ju :( Hur kändes helgen annars, nöjd i övrigt? himla fin ponny du har, jag är svag för svarta hästar :love:
 
Jovisst det är på G! Försöker bara göra en sida där man kan visa mer än ett kort samtidigt men jag är så förbaskat oteknisk. Hoppas webshotskorten funkar hyfsat iaf? Lägger upp några av dem där så länge, såg till om det buggar/är jobbigt?

Har iaf hunnit lägga upp några kort och jag tror bestämt du är med på ett :) Hoppningen

Tyvärr försov jag mig, så jag hann bara se D-ponniernas terrängprov, hade gärna velat se alla :( Speciellt den lilla prickiga söta B-ponnyn som såg ut såhär hade varit kul att få se i terrängen. Vet du vad den heter?

Kort kommer... :banana:
 
Jag har ännu fler kort på dig. Maila mig å skall du få dom. Blev ju tyvärr inga i terrängen. Men det har du nog förstått.
 
Jag har lagt ut alla korten jag tog på min hemsida, ni hittar dom under fotografier. Men ha tålamod. Det är många kort och tar tid att öppna.

Xenox alla dina kort ligger inte ute.

Du som red Tripel Choise dina bilder är utlagda.

Snuffsan du har ju fått dina. Hoppas dom blev snopna. Men kolla dom andra korten också, det kan vara fler av dina från hoppningen.
 
Jag är nöjd och glad och väntar på kommentarer från alla deltagarna. Hitills har en vrålat på min telefonsvarare "Hur f*n har du fått foto från Udden???" :rofl:
 
Vad bra. Men kolla dom andra också. Det kan vara så att dom finns med där också.
 
svar till: "Tyvärr försov jag mig, så jag hann bara se D-ponniernas terrängprov, hade gärna velat se alla Speciellt den lilla prickiga söta B-ponnyn som såg ut såhär hade varit kul att få se i terrängen. Vet du vad den heter?"

Hot Spot heter han en gör söt liten plutt, vi står på samma ställe. stod boxgranne i vintras men nu står de i stallet ovanför.
han är 118 hög bara :D och är til salu för hon är ju aldeles för stor som ni ser på bilden att de kom med var för att vi behövde en fjärde deltagare i laget :) och de var reserv och när en utav ponnierna blev såld så hade hon en plats.
 
ne vi stoppade ut oss på åkern ! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
vi kom inte ens nära trean :confused: jag vet inte vad det var med honom han har aldrig gjort så innan.
fast han hade inga broddar bak så frågan är om det var det för han gick inte fram överhuvudtaget från start.
han var helt fräch efteråt då vi kollade, sen provred en tjej honom då han inte gått nåt efter som han inte gick fram.
han gasa med henne så hon blev rädd o sen så hoppade han längdhopp med henne :rofl:
då var han minsan pigg o fräsh :confused: så jag gissar på att han kände att det var inga broddar bak han är ektremt känslig för sånt tyvärr.
och så fick vi då inte ut blindbrodden det var därför han gick obroddad bak.
jag som hade sett fram emot denna terrängen den såg himla mysig ut när vi gick den :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 689
Senast: Jeps
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 856
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp