Bukefalos 28 år!

A

anonym_a_jag

Om jag tar ett foto med min systemkamera. på lägsta upplösnign eller vad man ska kalla det, 1936*1288

Hur stort kan man då förstora fotot om man ska framkalla det i en fotobutik utan att kvaliten försämras?

För jag har fotat ett snyggt foto och vill ha det framkallat på ett ganska sort fotopapper.. men vet ej hur stort jag kan ha för att det ska se bra ut..
 
Sv: foton

18*24 ungefär står det på den sidan jag använder mig av...

Jag fotar alltid med högsta möjliga storlek och bästa kvalite så kan man ha möjlighet sedan att variera sig med bilderna...
 
Sv: foton

Plåta alltid med högsta kvalité och högsta upplösning! knappt 2000X1300 går inte att göra jättestora saker av, tyvärr.

Däremot kanske du kan interpolera upp den till runt 2500-3000 på längsta sidan.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 815
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 299
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 687
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 794
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp