fotoprogram?

Rebecka83

Trådstartare
har precis köpt ny dator och har tappat bort installations skivorna till fotoprogrammet jag använt så nu undrar jag om någon kan rekomendera nåt bra fotoprogram som finns för nerladdning på nätet?

det ska ta in fotona o gärna kunna redigera lite... jätte tacksam för hjälp..
 
Sv: fotoprogram?

gimp är ett alternativ om man inte *host* hittar PS på nätet
 
Sv: fotoprogram?

Paint.NET fast det är mer för bara bildredigering.. Inte typ sätta text och rita dit något och få det att se ut att höra hemma där- program :D Gratis är det också xD
 
Sv: fotoprogram?

paint verkar vara i närheten av va jag letar efter... vill inte ha nått jätte avanserart... utan det ska vara typ lite "vända bilder-fixa lite färger o beskära lite"

måste titta närmare på dem båda efter jobbet... tackar massor för tipsen!!

fick också tips om Picasa, e de nån som har erfarenhet av det? såg att det också fanns på svenska...
 
Sv: fotoprogram?

Googla efter Irfan View - ett litet gratisprogram som klarar det du söker, mycket bra tycker jag.
 
Sv: fotoprogram?

Har själv testat Picasa och tycker det är ett helt okej program om man inte vill ha något avacerat så som PS.

Lätt att använda och ett stort plus att det är på svenska.

Helt klart värt att testa!

/Madde
 

Liknande trådar

L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 799
Senast: NOC14
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 421
Senast: IngelaH
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 382
Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en...
2
Svar
27
· Visningar
2 447
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp