Fotoskrivare

Ajda

Trådstartare
Sambon och jag ska införskaffa en fotoskrivare och behöver tips om någon BRA.
Har kikat på NetOnNet nu. Hittat en för 799:- som vi funderar lite på.

Har ni några erfarenheter om fotoskrivare får ni gärna dela med er.
Vi vill ha en superskärpa. Inget suddigt kort, men vill inte betala 2000:- heller för en skrivare. Är det ett prisläge man får räkna med då?
 
Sv: Fotoskrivare

Skärpan brukar inte vara några problem på en modern fotoskrivare; mer färgåtergivningen man får akta sig för. Något generellt om skrivare i den prisklassen kan man inte säga, då det varierar mycket från modell till modell. Köper man en dedikerad fotoskrivare från någon av de större märkena (canon, epson och även hp) vet man dock rätt bra vad man får. Kom dock ihåg att köpa bra bläck och bra papper!

(Har själv en HP Photosmart 8450 som jag är mycket nöjd med. En aning utanför er prisklass, och antingen ert användningsområde, dock.)
 
Sv: Fotoskrivare

Hinkar upp den här tråden lite, för jag är oxå på jakt efter en bra fotoskrivare. Min Lexmark har funkat tills nu, då jag köpt nya kameran o börjat ta "riktiga" bilder som jag gärna vill ha upp på väggarna hemma. Då märks det att det är en budgetvariant, för bilderna som är knivskarpa blir alldeles gryniga.

Så fram med tips nu ni som har en BRA skrivare, gärna strax under 1000-lappen. :banana:
 
Sv: Fotoskrivare

Hittade ingen ordentlig recension av den. Bara fyra färger verkar lite lite, men canon verkar köra med det även på (flera av) de bättre modellerna så ska nog vara tillräckligt bra ändå.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Fotoskrivare

Jag har kombinerad färgpatron på min nuvarande Lexmark, och separat svart. Är det separata på alla färgerna i den jag länkade till? :confused?
Verkar iofs rätt smart, fick nyss byta på min för att den gula tagit slut, då funkar ju inte grön osv.. Känns lite onödigt när det var massor kvar i de andra färgerna på den.
 
Sv: Fotoskrivare

Jag har föregångare till den skrivaren, canon ip 2000 och den är jag jättenöjd med!!!
Nu säger den att behållaren för använt bläck är full och att jag ska lämna in den för att få den bytt, så jag kan itne använda den!!! ( någon som har koll på vad det ksotar att få den bytt??) Den har dock skrivit ut mångder med foton.

Som sagt, jag är nöjd och tycker absolut du ska köpa skrivaren:D Jag funderar på det själv!
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
904
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: Petronilla
·
Hemmet Vi har köpt ett litet hus och ”alla” vill plötsligt komma och hälsa på. Vi ser det som sådär roligt att ha hela huset fullt med folk om...
2
Svar
27
· Visningar
2 835
Senast: Breaktown
·
Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp