Fototråd del II

DSCN9064.jpg
 
Från dagens vandringstur. Vet inte om jag ska störa mig på att den där tjejen står där nere till vänster, eller vara glad för det och tycka att det gör bilden bättre. Det visar liksom verkligen hur himla små vi människor är jämfört med stora vida världen.

1641226551497.png
 
En till från idag. Denna tagen med sambons telefon som är nyare och fångar färgerna bättre. Och jag som just gick och sa att jag inte har nån lust alls att byta ut min snart 4 år gamla telefon... När jag ser skillnaden i bildkvalitet vacklar jag lite i den åsikten!

1641245627756.png
 
En till från idag. Denna tagen med sambons telefon som är nyare och fångar färgerna bättre. Och jag som just gick och sa att jag inte har nån lust alls att byta ut min snart 4 år gamla telefon... När jag ser skillnaden i bildkvalitet vacklar jag lite i den åsikten!

Visa bifogad fil 83325

Det är samma när jag får testa fota med kompisens nya Samsung, det är stooor skillnad!
 
Ja, det får kanske bli en ny mobil från mig till mig i födelsedagspresent i höst eller något... Ska bara samtala lite med mitt (konsumtions)samvete först ;)

Min nuvarande är färdigbetald, så jag kan egentligen ta en ny nu, men är för snål 😬
 
Min nuvarande är färdigbetald, så jag kan egentligen ta en ny nu, men är för snål 😬
Ja min betalade jag färdigt redan för 2 år sen, men jag drar mig ändå för att köpa en ny... Främst av miljöskäl faktiskt, men sen är jag ju såklart inte jättepeppad på att bränna en massa extra tusenlappar heller.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ett strump-problem... När jag springer eller kör ett spinningpass och blir svettig om fötterna får jag ofelbart skoskav om jag...
Svar
15
· Visningar
647
Senast: 95johsv
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
744
Senast: Bison
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 206
Senast: cili
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
837
Senast: Gulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Träning och hälsa del 11

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp