Status
Stängd för vidare inlägg.
jag har varit på Island och blev kär i lunnefåglarna :love:
2M9A0502.jpg
 
Tack! Jag använder teleobjektivet till fjärilar för det mesta, då kan jag hålla avstånd och skräms inte lika mycket :up: Oftast räcker det med att sätta eller lägga sig på en äng eller i en glänta en liten stund för att de ska slappna av och inte bry sig allt för mycket om ens närvaro.

Jag har inget teleobjektiv förstås, och hundarna är alltid med ute på tur så även om jag ligger stilla är det inte säkert att promenadkamraterna gör det. :D Men vi ska fortsätta försöka! Tack för inspirationen. :)
 
Jag har inget teleobjektiv förstås, och hundarna är alltid med ute på tur så även om jag ligger stilla är det inte säkert att promenadkamraterna gör det. :D Men vi ska fortsätta försöka! Tack för inspirationen. :)

Hundar kan förstås göra det svårare att komma nära, i regel vill ju de också se vad matte/husse spanar på :D

Vilka härliga bilder på ekorren!
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Har äntligen hittat lite inspiration till fotograferandet igen, i samband med att ett gammalt uthus på föräldrarnas gård rivs och får ett magiskt ljus i solnedgången. :love:

Tyvärr hade jag ingen modell så det fick bli självporträtt (jag är INTE fotogenisk). Och någon fjärrutlösare har jag inte, så det blev någon sorts panikklättrande för att komma i position och dessutom försöka se harmonisk ut under de 10 sek man har på sig med kamerans självutlösare. :laugh:
DSC_0332red.jpg
 
Tar inte illa upp - det ser ut som en makaber målning, nästan. Men det känns ltie tokigt att gilla. Stackars duvan liksom. :heart

Tack!
Ja, flera har sagt samma.. funderar på förstora upp lite och ha nånstans hemma.
Tyckte mycket synd om den :(
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 878
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 003
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 354
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 441
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp