Status
Stängd för vidare inlägg.
20180726_165457.jpg
 
  • Gilla
Reactions: Sel
@pepp Du kan hyperlänka från de flesta webbplatser, jag använder t.ex. imgur om det är bilder som inte ligger offentligt på Facebook. Här på buke kan man endast ladda upp en bild åt gången, troligtvis av kostnadsskäl :)
 
Jag är ingen fotograf, men har blivit lite mer intresserad med åren. Så nu har jag börjat lära mig lite om hur jag skall ställa in min kamera, och vilja objektiv man skall ha till vad, samt hur man använder aig av RAW-funktionen. En helt ny värld :grin:

Den här bilden tycker jag det blev ett fint naturligt ljus i.
37293806_10155803717168215_4517138618417938432_o.jpg
 
Jag har försökt mig på konststycket att fota svart valp. Autofokusen på min gamla trotjänare hade svårt att hänga med när valp rörde på sig, och det hela slutade med att den dog då batteriet inte är vad det var för 10 år sedan. Eventuellt råkade jag köpa en ny kamera efteråt.. :angel:
Det blev i alla fall hyggligt när valp satt stilla, här redigerat i mobilens bildredigerarapp så jag vet inte hur den ser ut egentligen. :laugh:
_20180821_002825.JPG
 
Jag vill också ha en ny kamera. Min förra råkade jag ju döda genom att dränka den i Östersjön förra året. Och inte har jag tagit kontakt med försäkringsbolaget heller. Även om självrisken är 1500 så borde kameran ändå ha varit värd 3000 i begagnat skick.
 
Bebis zebra ciklid som min bror fick för ett par månader sen . Fingeravtryck ingår på glaset och även algerna. de spökar lite i akvariumet
20180819_170249.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 864
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 002
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 352
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 434
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp