Status
Stängd för vidare inlägg.
20210407_190631-01.jpeg
 
Någon i en lokal FB-grupp klagade på att det var för mycket foton på solnedgångar och kvällshimlar som lagts upp på sistone. Men alltså kom igen, hur kan det någonsin bli för mycket av detta?

Visa bifogad fil 67997
Det blir för mycket av det goda. Visst solned/uppgångar är fina, men det blir rätt tjatigt att se många bilder efter varandra på liknade motiv (tänker mest på fb grupperna). Det blir ofta så att de andra motiven drunknar i alla dessa solned/uppgångs foton.
Har själv varit en som lessnat på dom motiven i fb grupper, samt den som inte fick sitt foto sett pga ”drunkning”, skrev dock aldrig något om det.
Så jag är själv inte längre med i sådana grupper. Tappade suget totalt.
Det är en förklaring till varför en person skrev så.

Personligen tycker jag de flesta motiv är fina, men blir det för mycket av ett dag ut och dag in då tröttnar man på det tillslut. 🤷🏼‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 436
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 191
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp