Bukefalos 28 år!

Fråga efter kontaktuppgifter?

-Catherine-

Trådstartare
Jag försöker förtvivlat komma i kontakt med ett företag som jag beställt & betalat en vara från. Företaget svarar varken i telefon eller på mail och nu börjar jag bli frustrerad :(

Är det tillåtet att på Bukefalos, skapa en tråd där man efterfrågar kontaktuppgifter till företaget eller/och tips om hur man går tillväga för att lösa en sådan situation jag hamnat i?
 
Sv: Fråga efter kontaktuppgifter?

Ta kontakt med konsumentvägledaren i din kommun så kan du säkert få bra tips!

Ett annat är att kolla vilka personer som är registerade på företaget på tex www.allabolag.se
 
Sv: Fråga efter kontaktuppgifter?

Tack!

Jag har sökt registrerade uppgifter på bolaget, men får bara fram de kontaktuppgifter till bolaget som jag redan har.
Tänkte att kanske det gick att fråga på Buke om fler än jag har haft svårt att nå detta företag och hur de isåfall gick till väga för att lösa det. Men kanske man inte får namnge företag under de omständighetarna?
Har läst forumreglerna, men det känns otydligt i detta fall..
 
Sv: Fråga efter kontaktuppgifter?

Du får inte diskutera mindre företag. Om ditt problem gäller Ikea så är det alltså ok att fråga efter hur man bäst får svar från dem. Gäller det däremot Stellas Slitna Sadlar så får du inte skapa samma slags tråd.
 
Sv: Fråga efter kontaktuppgifter?

Ok, då vet jag!
Det gäller inte ett stort företag som Ikea, så då blir det ingen tråd. Jag får hitta en annan lösning.

Tack för snabb respons!
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 113
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 704
Senast: Hedinn
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 897
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 223
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp