Bukefalos 28 år!

Fråga om Axilur

Druvan

Trådstartare
Ska katter ha samma mängd Axilur som hund när man avmaskar? Det följde bara med en tabell för hundar...
 
Nej, jag tror inte det.
Är du säker på att medlet är för katt också? Och inte bara för hund? Det brukar ju vara symboler på förpackningen.
 
Är du osäker så kan du ju för din egen skull uppmärksamma att det är både en hund och en katt på förpackningen.

som sagt 1 tabl/ 5 kg.
 
Det finns 2 sorters förpackningar av axilur. En för både hundar och katter och en för hundar, där det är högre mängd i tabletterna. Så kolla på förpackningen vilka den är till
 
min katt är under avmaskning nu och ja räknar med att han väger ca 5 kg alltså får han 1 tablett om dagen. :banana:
 
Det finns 2 sorters förpackningar av axilur. En för både hundar och katter och en för hundar, där det är högre mängd i tabletterna. Så kolla på förpackningen vilka den är till

Jag har asken med högre styrka. Men om hundar och katter ska ha exakt samma mängd spelar det ju ingen roll om man har den svaga eller starka asken? Man ger ju antingen 1 svag tablett eller 1/2 stark tablett menar jag... :idea:
 

Liknande trådar

Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
346
Senast: Jeps
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
721
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 866
Senast: cirkus
·
Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
434
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp