Bukefalos 28 år!

Fråga om kanin

CicciE

Trådstartare
Hejsan!

Idag hittade en stallkompis till mig en vilsen tam vädur på en parkering i närheten av vårt stall. Hon fångade in den (den kom frivilligt) och den bor nu i en box i stallet så länge.

Den är anmäld försvunnen till polisen och imorgon ska vi sätta upp en lapp på butiken vars parkering den fanns på.

Vi skulle kolla om vi kunde se vilket kön det var på kaninen. Vi vänden den på rygg och kikade lite mellan baktassarna. Då ser vi att den har två jäääättestora hudflikar där! Vad kan det vara?! Det ser antingen ut som en jätteslapp pung (fast kunde typ inte se några kulor) alternativt världens blygläppar som hängde ner. Har kaniner så?! Det kändes som om något fel tyckte jag... :/

Ni som kan kaniner, skriv gärna!
 
Sv: Fråga om kanin

Det är en hane, antagligen okastrerad. Hudflikarna är pungen, kaninhanar kan dra upp testiklarna i buken (praktiskt om man slåss med en annan hane) så därför kan de verka lite "tomma"
 
Sv: Fråga om kanin

Tror också på okastrerad hane, som dragit upp testiklarna i buken när ni skulle kolla kön.
Hur har det gått med kaninen?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jahapp, så var det dags igen. Jag blir lika ledsen varje gång. (Varje år dyker X antal katter upp i byn, magra som stryk, hungriga som...
2
Svar
21
· Visningar
2 451

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp