Fråga om kazza

Boj

Trådstartare
Detta program har jag i min dator, men det står att detta program är 262MB hur är detta möjligt? :eek:

Dessutom verkar jag ha den varianten som har sk spionfil, men att det skall finnas en svensk version utan dessa ögon. :crazy:

Nu vill den inte funka, så jag ser min chans att göra mig av med den. Säkert har Ad-aware plockat något som programmet behövde.

Var finner man en snällare version än denna, jag vill ha bort den men ändå kunna ladda upp någon musik.
 
Anledningen till att det står att detta
program är så stort är att halvfärdiga
nerladdningar sparas i programkatalogen
och därmed räknas in i programstorleken
Även färdiga nerladdningar räknas in
om du inte flyttar dom från
'My Downloaded Files' eller vad den nu heter
 

Liknande trådar

IT & mobiler PGA corona kommer inte alla att kunna närvara när vi skall ha dop. Tänkte därför streama själva dopet så att de som vill kan följa med...
Svar
10
· Visningar
599
Senast: Eloise
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 336
Skola & Jobb Finns det någon här som arbetar på Försälringskassan eller av annan anledning har koll på deras bångstyriga regelverk? Jag har varit...
Svar
12
· Visningar
1 548
Senast: Rosett
·
Relationer Detta med att finna den rätta, hur vet man liksom? Jag är 32 och har inget direkt långvarigt förhållande bakom mig. Hade en kille för...
2
Svar
32
· Visningar
11 223
Senast: Fossing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp