Bukefalos 28 år!

Frågor om Nintendo Wii.

Pia

Trådstartare
Sambon fyller år i morgon och jag funderar på att köpa ett wii-spel i present. Men vad behöver man ha i början förutom själva konsollen? Det verkar finnas en enormt massa tillbehör, men vad måste man ha för att få ut något av det hela. Det behövs väl en extra handkontroll utöver den som ingår antar jag, eller? Mer då?
Han har pratat mycket om ett bowlingspel han spelat, men jag hittar inget som heter så. Är det med på det som heter sports?
Jag behöver snabba svar eftersom jag ska iväg och handla vid 17-tiden i dag.
 
Sv: Frågor om Nintendo Wii.

Se till att få med två handkontroller och köp till nunchucks till de också.

Något spel man kan köra mot varandra, men vilket beror ju på vad man gillar.

Flyttar nu denna tråd till Spel-forumet.


/moderatorn
 
Sv: Frågor om Nintendo Wii.

Wii fit är kul om man vill träna. Mario Party är ett roligt partyspel. Mario & Sonic at the Olympic Games är ett ganska roligt sportspel. Mario Kart (racingspel) och Super Mario Galaxy lär ska vara väldigt bra, men jag har inte testat dem. Och Zelda Twilight Princess höll jag på att glömma, det gillade jag massor. Men det är en fördel om man har spelat Zelda tidigare och vet lite vad det handlar om.
 
Sv: Frågor om Nintendo Wii.

Håller med om tipsen ovan och vill även tipsa om Raving Rabbids och WarioWare Smooth Moves som också är ett kul partyspel :)

Sedan självklart Wii Fit! ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 932
Senast: Saeta
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 279
Senast: Nominous
·
Skola & Jobb Hjälp och råd kära Bukeorakel! Ber om ursäkt för långt och rörigt inlägg, ska försöka reducera ner det så mycket jag kan. Jag har...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 330
Senast: Lavinia
·
  • Låst
Tjatter Under gårdagskvällen hände det omöjliga – i samband med ett misslyckat inbrott i Pengabingen där Björnligan försökte sno åt sig några...
45 46 47
Svar
923
· Visningar
40 755
Senast: Mistimed
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp