Tänk om det bara kunde finnas svar på allt.
Varför är jag som jag är?
Varför kan inte jag vara normal som allaandra?
Hur vet man om nåt är påriktigt?
Vem kan man lita på?
Kommer jag nånsin vara okej nöjd med att leva?
Har jag gjort rätt val?
Kommer nån bra nånsin att kunna tycka om mig?
Vad händer ifall det aldrig aldrig blir bättre?
Kommer jag kunna bo hemma igen nånsin?
Kommer mamma och pappa att kunna för låta mig påriktigt nånsin?
Kommer jag att kunna rida ordentligt igen nånsin?
Kommer jag nånsin att VILJA göra s*x saker och finns det mån BRA som skulle kunna vilja det med mig? Eller är jag bara menad att göra det med äckel gubbar?
Fattar äckel gubbar hur mycket dom förstör?
Finns det nån från mitt gamla liv som kommer jag mig alls eller är jag bara HELT o betydig för alla?
Varför är vissa elaka mot andra medflit?
 

Oj, ja det är många frågor som man inte kan veta svaret på, och det kan vara rätt jobbigt med så mycket osäkerhet.

Jag tror det är därför många har en religion och väljer lita på att det finns en Gud, som har en plan med allting som händer. För att det känns lite tryggare, att någon "där uppe" vet svaren även om man inte har dom själv.

Vi är i alla fall många som ber och håller tummar för att du ska få må bra och bli lycklig igen. :heart Och ang dina föräldrar så har du inte gjort något fel mot dom, så det är ingenting du behöver säga förlåt till dom för. Tycker jag i alla fall.
 
Oj, ja det är många frågor som man inte kan veta svaret på, och det kan vara rätt jobbigt med så mycket osäkerhet.

Jag tror det är därför många har en religion och väljer lita på att det finns en Gud, som har en plan med allting som händer. För att det känns lite tryggare, att någon "där uppe" vet svaren även om man inte har dom själv.

Vi är i alla fall många som ber och håller tummar för att du ska få må bra och bli lycklig igen. :heart Och ang dina föräldrar så har du inte gjort något fel mot dom, så det är ingenting du behöver säga förlåt till dom för. Tycker jag i alla fall.
Jag tror inte att jag tror på Gud längre iallafall. Eller jag skulle väl vilja att jag gjorde det så jag påriktigt kunde tro att jag kommer träffa B igen och C och andra som har dött eller kanske kommer dö innan mig ❤️ Men jag tror inte att det finns nån Gud som bryr sig om alla och vill att alla ska kunna komma till himlen iallafall. För då fattar jag inte varför mitt liv är som det är.
Och om mamma och pappa så har jag visst gjort jätte mycket fel mot dom.
 
Jag tror inte att jag tror på Gud längre iallafall. Eller jag skulle väl vilja att jag gjorde det så jag påriktigt kunde tro att jag kommer träffa B igen och C och andra som har dött eller kanske kommer dö innan mig ❤️ Men jag tror inte att det finns nån Gud som bryr sig om alla och vill att alla ska kunna komma till himlen iallafall. För då fattar jag inte varför mitt liv är som det är.
Och om mamma och pappa så har jag visst gjort jätte mycket fel mot dom.

Okej, det kanske finns saker som jag missat eller inte vet. Men vad jag uppfattat så har du inte gjort något för att du ville vara elak mot din mamma och pappa?

Och även om du har det, så brukar föräldrar alltid förlåta sina barn oavsett vad de gör. :heart
 
Okej, det kanske finns saker som jag missat eller inte vet. Men vad jag uppfattat så har du inte gjort något för att du ville vara elak mot din mamma och pappa?

Och även om du har det, så brukar föräldrar alltid förlåta sina barn oavsett vad de gör. :heart
Nej jag har nog inte precis gjort nåt som att vara elak mot dom med flit men jag har ändå varit det. Och dom kanske förlåter det på ett sätt men jag undrar ändå ifall dom kanske är be svikna eller nånting innerst inne liksom.
 
Nej jag har nog inte precis gjort nåt som att vara elak mot dom med flit men jag har ändå varit det. Och dom kanske förlåter det på ett sätt men jag undrar ändå ifall dom kanske är be svikna eller nånting innerst inne liksom.
Jag tror att dina föräldrar aldrig skulle bli besvikna på dig.
Men jag kan förstå att du känner en sådan undran 💖💖💖
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
658
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 628
  • Artikel
Dagbok FÖRLÅT att jag skriver såmycket om sånthär nu! Men det är jätte mycket i mitt huvud justnu pågrund av terapin och andra saker. Men...
2
Svar
31
· Visningar
1 954
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
1 998
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp