Skicka den med Bussgods om du kan för det är mycket billigare! Gå in på www.bussgods.se för att läsa mer! :) Jag skickade en 15 kg westernsadel med bussgods, det kostade 131 kr med posten kostade över 400 kr!
 
Bussgods tar olika avgifter i olika län så om du ska skicka den över flera län kan det bli dyrt.
 
Jag skickade min från Vara till Uppsala för 131 kr. Posten var som sagt MYCKET dyrare...
 
Nja det stämmer inte riktigt...
Det är ifrån länet som den skickas ifrån som priset baseras...(tror att bara sthlm är dyrare än resten??)
Jag skickade senast idag från västra götaland till piteå och det kostade 99kr för 7 kg!
 
Jaha!

Då har jag missupfattat det hela, tur det finns folk som har mer koll än mig :p
 

Liknande trådar

  • Artikel
Radannons Bomlös syntetsadel säljes. Passar små barn (3-7 år) och små ponnyer. Schabrak och sadelgjord (45 cm) ingår, stigläder och stigbyglar...
Svar
0
· Visningar
890
Utrustning Hej! Har precis köpt en transport men dekalerna är lite dåliga så ska uppdatera dem. Jag vet att man ska ha skylt uppe när man kör...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: Morces
·
Samhälle Köpte en vara från privatperson, jag betalade frakt och varan, personen lämnade in varan på morgonen den 26/9, alltså förra tisdagen. På...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 398
Senast: Fibusen
·
Utrustning Tjo, är i behov av sadelgjorsspänneskydd, i brist på tillräckligt långa dressyrgjordar, men hittar ingenting i sverige som säljer dom...
Svar
6
· Visningar
431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp