Framkalla bild som poster?

Migo

Trådstartare
Att det är lätt att göra fina förstoringar via nätet vet jag, men är det någon som vet om det går att göra posters av egna bilder? Alltså inte fotopapper utan modell filmposter.
 
Klart det går, lättast är att ha en högupplöst bild/foto i bra kvalité så det inte blir pixligt/grynigt i stort format.
Jag beställde en stor canvas tavla av ett foto jag tagit själv och har funderat likt dig på en poster (har tavelramar till filmposter).
När jag beställde canvas tavlan har jag för mig det var genom önskefoto, vet dock inte alls hur deras utbud ser ut nu. Var några år sedan nu. :o
 
Ska du tapetsera väggarna med hundbilder?
Jag är inte tillräckligt duktig fotograf för att göra fototapet, tyvärr... Och den bilden jag skulle vilja ha har jag ingen bra vägg till.

Nä, det ska bli en stor poster med den här läckerbiten (bilden till höger) :love: :love: Har letat efter den som poster i flera månader nu och har tvingats ge upp...
patrik-karlsson-lancerh00a.jpg
:love:
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Nåja - du får väl bygga till så du får lämplig vägg då! En sådan bild med hela gänget springande på bergssluttningen. Vore läckert - hela jädra väggen i så fall!
 

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
357
Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
477
Senast: Brie
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Bee
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 518
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp