Milosari

Trådstartare
gissa vem som har den bästa hunden i världen? jag försåss :D. jag och min duktiga, pluttiga, söta flisan :love: mötte en massa hundar när vi var ute på promenad och hon skälle bara på en (den första som dök upp oväntat) fast när jag kom (hon var lös i hundrastgården) och gav henne godis struntade hon i den andra hunden! och precis innan vi kom hem mötte vi en cocker på 6-7 m avstånd och hon reste inte ens ragg! :bump:

detta var den bästa födelsedagspresent jag kunde få :love: (fyller år i morgon :D)
 
SÅ kul för Er! :bump: Måste kännas skönt om man haft det som problem. Det är bara att jobba vidare så kanske du får fler sådana här dagar!

Grattis i förskott!! :bow: *garderar mig ifall jag skulle glömma*
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är fortfarande i sorg efter att min katt hastigt och totalt oväntat rycktes ifrån mig för några veckor sedan. Alla hans saker är...
2
Svar
33
· Visningar
4 788
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 842
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 246
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 438
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp