Från 135 kvm till ?

alazzi

Trådstartare
Jag måste flytta till något mindre. I 5 års tid har jag rensat och försökt att sälja av det som går. Det har väl inte gått så bra. Jag har gett bort en hel del möbler bara för att bli av med dem. Hellre det än tippen trots allt. Jag är en hamster men det är ju bara att inse verkligheten, jag måste rensa bort 100 kvm med prylar...Gick med i en Konmarigrupp på Fb men jag har inte ork till att följa schemat för Konmari. Blunda och slänga?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon som läst boken? Eller någon som ändå är duktig på att rensa? Jag är hamster och jag måste helt enkelt rensa. Tänkte få lite gjort...
Svar
17
· Visningar
1 161
Senast: Rie
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 186
Senast: Nixehen
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 818
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 322
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp