Bukefalos 28 år!

Från juniorlicens till lokallicens?

Solvira

Trådstartare
Uppgraderade min licens till juniorlicens förra året, och nu undrar jag ifall man kan betala in för lokallicens bara. Hur skriver man på blanketten i så fall?
 
Sv: Från juniorlicens till lokallicens?

Om man skriver en egen blankett då? Ska man skriva typ "nedgradering av juniorlicens till lokallicens" precis (eller tvärtom egentligen då...) som jag gjorde när jag uppgraderade den?
 
Sv: Från juniorlicens till lokallicens?

Nej, du behöver bara betala in lokalsumman. Men måste man inte ha underlag från en klubb?
 
Sv: Från juniorlicens till lokallicens?

jo de måste man, klubben måste intyga att man e medlem å har grönt kort!
 
Sv: Från juniorlicens till lokallicens?

du hämtar licensunderlag på din klubb, kryssar i lokallicens och betalare in den summan bara! Du behöver inte göra något annat..
 
Sv: Från juniorlicens till lokallicens?

Men är inte det bara första gången? Förra året betalade jag in med "vanlig" postgirolapp, eftersom jag redan hade licens och hade läst nånstans att man skulle skriva så och så på postgirolappen då, och jag fick ju min licens som vanligt? :confused:
 
Sv: Från juniorlicens till lokallicens?

man ska av någon outgrundlig anledning skicka in licensunderlag varje år, även om man vill ha samma typ av licens och tävlar för samma klubb.........
 
Sv: Från juniorlicens till lokallicens?

Hmm, tydligen accepterar de att man inte gör det... :crazy: Men jag kontakt med min klubb och få ett i år då.
 
Sv: Från juniorlicens till lokallicens?

Så, nu har jag fått mitt licensunderlag. Men vart nånstans skriver jag mitt gamla licnesnummer? :confused: Eller har de registrerat så att de får upp det bara av att de har mitt namn, födelsenr och adress?
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 775
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 130
Senast: cassiopeja
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
779
Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
6
· Visningar
921
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp