från mobil till datorn

I

isan_love

hur skickar man bilder å sånt från mobilen till datorn via bluetooth?? vilket program använder man osv... jag ska ha bilderna till bild*agboken.se
 
Sv: från mobil till datorn

Jag insåg att jag nog hade fel.
Eller själv inte fattade vad jag menade.
Brajobbat.
 
Senast ändrad:
Sv: från mobil till datorn

Jag laddade hem programmet från sonyericsson och sen stoppade jag bara in min kabel så hoppade alla bilder in i datan. super enkelt:)

ibland får man skivan me i kartongen när man köper telefonen.
 
Sv: från mobil till datorn

Jag laddade hem programmet från sonyericsson och sen stoppade jag bara in min kabel så hoppade alla bilder in i datan. super enkelt:)

ibland får man skivan me i kartongen när man köper telefonen.

ja men det går ju att bluetootha in bilderna UTAN kabeln... hur??? har nämligen tappat bort min kabel:angel:
 
Sv: från mobil till datorn

Du väljer väl bara "skicka till blue toothenhet" elller något på mobilen? Och om datorn har bluetooth hittar mobilen den och skickar.
 
Sv: från mobil till datorn

Starta BT på telefonen (och datan om den inte redan är de) så går du in på bilden och väljer Skicka via blutooth och då kommer datan upp som alternativ så är de bara å skicka :p så är de ialla fall om man har Mac :)
 
Sv: från mobil till datorn

hur startar man bt på datorn då?
 
Sv: från mobil till datorn

Om det finns på datorn tror jag att det redan är aktiverat.
Men det finns inte på alla datorer. Så hittar din mobil inte din dator finns det troligtvis inte på datorn.
 
Sv: från mobil till datorn

okey då finns det nog inte :( det var synd...
 
Sv: från mobil till datorn

Man kan ju skicka bilderna direkt till bdb från mobilen, om du har internet på mobilen då :p..
 
Sv: från mobil till datorn

På min dator (Mac) sitter det en bluetoothsymbol längst till höger i listen högst upp på skärmen. Det kan i och för sig vara jag som har satt dit den, vet inte hur i så fall. :p

Den kan man i alla fall klicka på för att aktivera.
Sedan är det bara att starta överföringen från mobilen, precis som man gör mellan två mobiler.
 

Liknande trådar

Bukefalos Konstig rubrik kanske :) men när jag de senaste veckorna skriver via mobilen (android) så är inte raden med smilies, osv "på". Den är...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
402
Senast: sthu
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 477
Senast: Wille
·
IT & mobiler Ni som släktforskar. Vilket program använder ni och varför? Jag har fått inse att Holgerdata verkar vara nedlagt dvs det kommer inte gå...
Svar
2
· Visningar
476
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp