Franska vädurs-ungar i Dalarna?

K

Kockan

Någon som vet var man kan få tag på Fransk vädur här i Dalarna? Gärna norra. Har en uppfödare inte långt härifrån men hennes ungar är inte leveransklara förrän senare i sommar. Kanske inte så vanligt med ungar så här tidigt på året?
Tycker denna ras verkar lugn och trevlig.
 
Sv: Franska vädurs-ungar i Dalarna?

Har talat med en uppfödare i Röjeråsen (kan väl inte finnas så många- Röjeråsen är litet!) Och hon hade inte parat än.
Vet du om Rumbos har ungar nu eller snart?
Har provat att gå in på Uppfödar-registret, men datorn hakar upp sig på den sidan hela tiden. Ser bara lite text och loggan, sen kommer jag inte längre...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Franska vädurs-ungar i Dalarna?

Hemsidan är inte uppdaterad sedan i somras, men jag drog iväg ett mail till henne så får vi se.
Annars får vi väl ge oss till tåls tills i sommar.
Tack för hjälpen! :bow:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 156
Senast: WBanna
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
4 819
Senast: mysboll
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
749
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 826
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp