strawberrysylt

Trådstartare
Jag skulle logga in på 1177, men läste att man från och med nu behövde något som hette FrejaeID?

Vad är det? Jag har aldrig stött på det förr, så tänkte jag ville fråga.... man hör ju så mycket nu om lurendrejeri. Är detta sant och tillförlitligt?

🤔
 
Jag skulle logga in på 1177, men läste att man från och med nu behövde något som hette FrejaeID?

Vad är det? Jag har aldrig stött på det förr, så tänkte jag ville fråga.... man hör ju så mycket nu om lurendrejeri. Är detta sant och tillförlitligt?

🤔

När jag googlar ser det ut att vara en internationell e-legitimation.
 
Jag skulle logga in på 1177, men läste att man från och med nu behövde något som hette FrejaeID?

Vad är det? Jag har aldrig stött på det förr, så tänkte jag ville fråga.... man hör ju så mycket nu om lurendrejeri. Är detta sant och tillförlitligt?

🤔

Det står att om man har FrejaeID behöver man FrejaeID plus för att fortsatt kunna logga in. Har du vanligt svenskt bankid så behöver du inte tänka på det.
 
Man behöver väl inte det? Det är väl bara ett av alternativen?

När jag googlar ser det ut att vara en internationell e-legitimation.

Det står att om man har FrejaeID behöver man FrejaeID plus för att fortsatt kunna logga in. Har du vanligt svenskt bankid så behöver du inte tänka på det.

Tack för alla snabba svar!
På min förstasida stod det att det krävdes, men sen när jag klickade vidare så kom jag ju in ändå med vanligt Bank-ID ja. :) Tack!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 159
Senast: 95johsv
·
Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Ramona
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: Happimess
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 813
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp