Frieser/Arab

PathOfClovers

Trådstartare
Har just sett bilder på en sådan korsning, och det är nog en av de vackraste hästar jag någonsin sett. Jag är kär!
love.png
Så, är det någon som har en sådan korsning?
 
Senast ändrad av en moderator:
Hej. Jag har en korsning paint/arab som jag kommer att betäka men min Frieser troligtvis nästa år om jag inte har sålt henne då. I år har jag betäkt mitt paintsto med Frieser, hon är svart/vit så jag hoppas att det blir ett svart/vitt föl. Här är en sida som det är mycket korsningar med Frieser. www.northshorepintos.com
 
Gud va roligt, hoppas det blir lyckat! Jag får vänta ett tag på resultaten dock...
smile.png
Tack för länken!
 
Senast ändrad av en moderator:
Ja han är renrasig han är bara 3 år och han kommer att avelsvärderas nästa år.
 
Vart har du hittat denna korsning? Han liknar väldigt mycker en Frieser.
 
Fy fasen vad läcker!
love.png
love.png
love.png

Det är så nära drömhästen man kan komma!
yum.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Visst var den??? Gud om jag hade en sån skulle jag nog inte våga lämna den i stallet om natten, jag skulle typ sova i boxen och vakta den! haha Den är SÅ perfekt! Perfekt byggd, vackert huvud, hals, ALLT! *dreggel*
love.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Shit vilken läcker häst!!!
love.png
love.png
love.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Näe!! Det ska vara renrasig freiser av den tyngre och kraftiga modellen... Som Kreles
bow.gif
Gillar inte den "nya" modellen som är smäckrare, mindre man, svans, och hovskägg. Såg en massa sådana på en utställning 2001, och vissa såg inte ens ut som friesrar... Hade det inte varit en frieserutställning hade jag gissat på vanligt halvblod
cry.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Bara för att du pysslar med en jue!
wink.png


Näemen, du måste säga att den är fin! Även fast du tycker friesers är finare...
biggrin.png
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 190
Senast: Ramona
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
295
Senast: Trott
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 884
Hästvård Hej! Jag rider en appaloosa-korsning på 7 år, valack, import från Spanien. Bor på västkusten där det varit väldigt varmt ett tag och han...
Svar
7
· Visningar
1 215
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp