Friluftsbyxor med låg midja och mycket stretch.

Tonto

Trådstartare
Letar efter lite vettiga friluftsbyxor, helst med låg midja - medelhög går eventuellt bra med mycket stretch och skönt/mjukt/smidigt material. Har haft från Revolution Race en gång i tiden men skulle inte ta på mig byxorna igen. Någon som har bra tips? :)
 
Lundhags Traverse är väldigt mjuka och sköna. Har också haft Revolution Race, de är stenhårda i jämförelse.
 
Jag har ett par från Columbia i ganska tunn softshell som är strechiga överallt. De är supersköna!
Vet dock inte vad modellen heter..
 
Revolution race har väldigt många olika modeller. Vad är det som gör att du inte gillar dem? Tänker det kan hjälpa att veta vad man kan tipsa om.
Jag har ett par South West Friluftsbyxa Wega som är väldigt mjuka och stretchiga och är normala i midjan. (jag avskyr hög midja)

 
Engelsons har en modell jag verkligen gillar. Kan försöka kolla senare exakt vilken det är. Påminn mog imorgon kväll eller så.om jag glömt 😅.
 
Letar efter lite vettiga friluftsbyxor, helst med låg midja - medelhög går eventuellt bra med mycket stretch och skönt/mjukt/smidigt material. Har haft från Revolution Race en gång i tiden men skulle inte ta på mig byxorna igen. Någon som har bra tips? :)
Nu har jag inte provat deras byxor själv, men sonen köpte från Engelsons och blev väldigt nöjd.
 
Jag har ett par från Everest, ” W outdoor pant” heter dom. Jag ÄLSKAR byxorna!!! Så mjuka, följsamma och sköna. Ska ta mig råd till att köpa ett par till. Nuvarande är 2 år gamla och använda väldigt ofta, flera ggr i veckan, ser fortfarande ut som nya.
 
Jag har flera par Lundhags Makke, de har en tillräckligt låg midja för mig där det mesta annat jag provat är obekvämt högt.

Justerbar storlek i midjan, och i största allmänhet supersköna!
 
Revolution race har väldigt många olika modeller. Vad är det som gör att du inte gillar dem? Tänker det kan hjälpa att veta vad man kan tipsa om.
Jag har ett par South West Friluftsbyxa Wega som är väldigt mjuka och stretchiga och är normala i midjan. (jag avskyr hög midja)

Dom sitter väldigt tajt och jag vill inte ha byxor som sitter åt om det inte är sömlösa tights. 😅 Köpte både ostretchiga och dom som skulle vara stretchiga och tyckte det var tajt, obekvämt tyg och mycket sömmar som skavde.
 
Ser tyvärr ut som korvskinn på modellerna. 😬
De är som vilka friluftsbyxor som helst, men de är ju inte baggy. De är väldigt stretchiga!

På mig:
2.jpg
 
Jag typ bor i mina Deerhunter Lady Hunting Tights. Älskar dem! De är i ett lite tjockare tyg och är perfekt följsamma. Höga i midjan dock, men själva linningen är bred så de trycker inte någonstans.
Tyvärr snordyra…
 
Jag har ett par från Norrsken som är fantastiskt sköna. Modellen jag har heter Norddalen. De är tunna och väldigt stretchiga och följsamma men inte så varma. Medelhög midja med kardborre i sidorna så man kan dra åt/spänna ut midjan.
 
Jag har uhip, men tycker att de är rätt höga i midjan? Bland de högsta byxorna jag har...
Byxor som är normala mot höga går typ upp till mina bröst. 😅 Jag har liksom ingen överkropp, inget mellanrum mellan revben och höft, mina revben går liksom ner innanför höftbenen.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 168
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 457
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 700
Senast: Badger
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 515
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp