Friskt vågat hälften vunnet... eller ett steg fram och sju tillbaka...

Att hitta hundvakt eller hunddagis i Göteborg borde väl inte vara så svårt, tycker man :) ?
Det beror nog mycket på vart en bor och jobbar samt hur mycket pengar en vill lägga? :)

Till TS, jag håller tummarna för lägenheten du ska kolla på! Skulle det vara så att du hamnar neråt kungsbackahållet och vill ha hjälp med hundarna en tid så hojta till. Jag jobbar några nätter/vecka så har alla möjligheter att vara hundvakt :)
 
Det beror nog mycket på vart en bor och jobbar samt hur mycket pengar en vill lägga? :)

Till TS, jag håller tummarna för lägenheten du ska kolla på! Skulle det vara så att du hamnar neråt kungsbackahållet och vill ha hjälp med hundarna en tid så hojta till. Jag jobbar några nätter/vecka så har alla möjligheter att vara hundvakt :)
Runt 3000/mån är priser jag hör i Gbg. För dagis alltså.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 692
Senast: Rie
·
Övr. Hund Behöver akut hjälp! Vi har köpt en valp (8 veckor, storpudel) som vi bara har haft några dagar men det visade sig direkt när vi fick...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
15 135
Senast: Pudelägare
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 497
Senast: Imna
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 578
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp