Friskvårdsbidrag

Blev idag påmind om att ridning numera kan ge friskvårdsbidrag och tänkte därför påminna fler!

Både ridlektioner och ridhuskort är godkänt, i alla fall hos min arbetsgivare.

Ja det godkändes inför 2019. Villkoren finns beskrivna hos SKV och om något är otydligt exakt vilka förhållanden som avses kan man ringa dem - de svarar gärna på frågor .

Det är fortfarande upp till resp arbetsgivare hur brett man väljer att ge friskvårdsbidrag och vilken summa inom SKVs maxtak så först bör man kolla med Ag .
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
980
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 364
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 544
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 781
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp