Front zip slim fit Komperdell-väst, nån som har?

Uppdatering för alla som ligger sömnlösa över detta 😁: Jag har nog bestämt mig för att behålla den västen jag har på öppet köp, dvs Komperdell klass 3. Provade Ballisticvästen och den var jättebekväm och så, man märkte knappt att man hade den på sig, men den var väldigt tunn. Såklart bättre än ingenting men mot t ex tramp står den sig slätt. Och när jag nu ändå ska köpa en väst kan jag ju lika gärna köpa en som skyddar så bra som möjligt. Och det skiljer inte jättemycket i pris mellan klass 3 och Ballistic. Jag får helt enkelt hoppas att jag trivs med att rida i den! Bekvämare klass 3-väst kan jag nog inte hitta ändå!
 
Uppdatering för alla som ligger sömnlösa över detta 😁: Jag har nog bestämt mig för att behålla den västen jag har på öppet köp, dvs Komperdell klass 3. Provade Ballisticvästen och den var jättebekväm och så, man märkte knappt att man hade den på sig, men den var väldigt tunn. Såklart bättre än ingenting men mot t ex tramp står den sig slätt. Och när jag nu ändå ska köpa en väst kan jag ju lika gärna köpa en som skyddar så bra som möjligt. Och det skiljer inte jättemycket i pris mellan klass 3 och Ballistic. Jag får helt enkelt hoppas att jag trivs med att rida i den! Bekvämare klass 3-väst kan jag nog inte hitta ändå!
Jag gillar min väst överlag, förutom att den tenderar att slå i bakvalvet på ena hästens mycket höga dressyrsadel då.. Men oftast gör den det inte om jag verkligen tänker på hur jag sitter, vilket man ju alltid borde göra. Lite jobbigt ändå ibland bara.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 123
Senast: JennyLz
·
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 710
Senast: Verdandi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 541
Senast: cassiopeja
·
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
4 750
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp