Bukefalos 28 år!

frosta av frysen

Sv: frosta av frysen

Frågar du min karl kan man vänta ända tills man har is-stalagmiter och is-stalaktiter som växer ihop på mitten.
Då KANSKE det är dags.

Vet dock inte hur ofta man bör göra det, men har du testat att googla på det? :)
 
Sv: frosta av frysen

Jag brukar göra det när min frys är helt igenfrostad, så antagligen är jag antagligen 100 år för sen. :D Men allvarligt så frostar jag av frysen två gånger varje vinter, det är för att det är enkelt att ställa ut alla varor i minusgrader. :)
 
Sv: frosta av frysen

Jag brukar göra det när man kan bygga en liten snögubbe av snön och isen som fallit på golvet när man dragit ut en låda, eller plockat ut en påse med mat :D

Egentligen kan man väl göra det ganska ofta, det är ju inte speciellt jobbigt. Men tar lite tid. Vet inte hur elkonsumtionen ser ut om man jämför igenisad frys med att slå på en varm frys.
 
Sv: frosta av frysen

När inte dörren går att stänga,och elmätaren slår i taket,då är det dags..

Hmm,jag brukar frosta av när det inte finns plats mellan hyllorna för att få in en limpa,jo in går att pressa,det är värre att få ut den..,ja då är det nästan sent..
 
Sv: frosta av frysen

Vet dock inte hur ofta man bör göra det, men har du testat att googla på det? :)[/QUOTE]


jaaa jag fick ju en länk....men ni är ju google här:)
mycke roligare att diskutera här än att googla:)

min frys är inte igensnöad, men jag tycker allt smakar så illa.
typ vetebröd och sånt smakar verkligen frys..
 

Liknande trådar

Mat Jag hittade idag ett buskage fullt med stora jättefina slånbär. Plockade en hel gryta och tänker göra sloe gin till julen. Men nu ska de...
Svar
5
· Visningar
478
Senast: Jeffery
·
Hemmet Ledsen för att jag inte har bättre bild, men vad ska man tro om timret här? Är det ofriskt? Stugan är invändigt isolerad så det ger...
Svar
10
· Visningar
626
Senast: MiaMia
·
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
656
Senast: Otherside
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
305

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp