Frustrerad! Kan inte spara ned dokument på datorn, hjälp!

strawberrysylt

Trådstartare
Halloj alla,

Jag behöver spara ned ett word-dokument på datorn för att kunna skicka in det i skolan. Jag har gjort det förr, men nu går det inte :rage:. Jag får bara upp OneDrive som förslag när jag vill "spara som". Hur gör jag?

Tack!
 
Halloj alla,

Jag behöver spara ned ett word-dokument på datorn för att kunna skicka in det i skolan. Jag har gjort det förr, men nu går det inte :rage:. Jag får bara upp OneDrive som förslag när jag vill "spara som". Hur gör jag?

Tack!
Kan du inte välja en annan mapp?

Svårt att förklara men jag får också OneDriven som förslag ibland men då kan jag välja "bläddra" eller något liknande och så byter jag spara-mappen
 
Nej, det kommer inte upp att jag kan välja det... :(
word.jpg
 
Jag har ju som sagt gjort det förr och det har funkat men inte nu. Måste jag kanske in o fixa nån inställning nånstans?
 

Bifogade filer

  • 20210503_151505.jpg
    20210503_151505.jpg
    193,1 KB · Visningar: 46
Vad blir det för format då?
Du ska inte välja den som heter ODT utan bara ladda ner en kopia till datorn. Då ska den ladda ner en word-fil

Jaha... jag trodde jag löst det, men nej...
Nej, min lärare sa att det blev fel.. men jag får väl prova... Nu fick jag fram att jag kunde spara ner den till mina dokument, men den kom inte dit :S asså jag blir galen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp! Jag kan inte använda mitt MS-paket som jag köpte tillsammans med datorn 2022. Det går inte att komma i kontakt med Microsoft och...
Svar
8
· Visningar
704
Senast: Badtz Maru
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 325
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 232
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 152
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp