fucking arg på killar... eller en kille! #:!@!***

Knuzze

Trådstartare
Nu är det så att jag träffat en kille i 5MÅNADER och dejtat, och vi pratar mycket osv, men aldrig kommit fram till detta med relationsfrågan mellan oss..
Försökt prata om det men han har stött ifrån det och jag har svårt att ta upp det för jag tycker de är jobbigt..
bestämde mig för att skicka ett sms om hur jag kände och fråga vad han ville osv, och berättade att jag tyckte det var svårt att lägga fram face to face för jag inte visste hur jag skulle säga det...
får till svar att jag har BRÅTTOM, tog ca 1 dygn innan jag fick svar och efter att jag skickade iväg smset så ser jag att han tar kontakt med sitt ex igen.
som han inte pratat med sen i augusti.. kändes lite som ett slag under bältet.
har haft sånt tålamod med denna kille och är äckligt jävla fucking kär..
mår bara illa :(
 
Sv: fucking arg på killar... eller en kille! #:!@!***

Fast 5månader är inte speciellt lång tid. Killar gillar inte att bli pressade med relationsfrågor, då har dom (ja drar alla över en kam) en förmåga att försvinna. ;)
 
Sv: fucking arg på killar... eller en kille! #:!@!***

Efter 5 mån tycker jag att det är fullt normalt att man vill veta var man står. Jag tyckte jag och pojkvännen var "långsamma" som tog 3 mån på oss.
 
Sv: fucking arg på killar... eller en kille! #:!@!***

Efter 5 mån tycker jag att det är fullt normalt att man vill veta var man står. Jag tyckte jag och pojkvännen var "långsamma" som tog 3 mån på oss.

Jag håller med. Hade själv haft svårt för att träffa någon så länge utan att veta vad "vi är".
 
Sv: fucking arg på killar... eller en kille! #:!@!***

Jag tycker inte 5 månader är för kort tid för att man åtminstone ska veta vilket håll det lutar. I alla fall skulle jag inte kunna träffa någon så länge utan att veta "något alls". Det finns med säkerhet personer som inte kan fatta beslut efter "bara" några månader, men de får träffa andra personer än mig. Alltså, vill du veta efter 5 månader och han absolut inte alls vet efter samma tid så är ni kanske inte kompatibla. Sedan är det såklart surt att upptäcka, när man är kär och har väntat "länge", men jag tror inte heller det fungerar att "pressa" den andra personen. Man får helt enkelt avgöra, kan jag vänta lite till eller bör jag lämna nu.
 
Sv: fucking arg på killar... eller en kille! #:!@!***

Jag skulle gå därifrån. Träffade en kille förra året som jag väntade på dryga halvåret, han visade sig inte vara kär i mig överhuvudtaget. ..
 
Sv: fucking arg på killar... eller en kille! #:!@!***

jag och min sambo tog väl en sådär 3 veckor på oss, om man bortser från diverse raggande tidigare som inte blivit nått och vi hade båda partners mellan, han tyckte vi var tillsammans direkt jag sov över där första gången, jag gick med på "okey då är väl kär då" efter 3 veckor.

Man kanske inte vet om man vill ha villa, volvo, vovve och 3 barn efter 5 månader men nog tusan borde man väl veta om man är intresserad av ett förhållande eller inte.

Tillägg:

Hade vänt på klacken och gått vidare med mitt liv!
 
Sv: fucking arg på killar... eller en kille! #:!@!***

Efter 5 mån tycker jag att det är fullt normalt att man vill veta var man står. Jag tyckte jag och pojkvännen var "långsamma" som tog 3 mån på oss.
Jag håller med, ett halvår är ju en hel evighet. Personligen hade jag inte ens kunnat/velat dejta någon så länge och särskilt inte utan framsteg, så att säga.

Fine om man nu föredrar att ses längre än så, alla gör väl som de vill, men att få frågan om var man står och då anklaga personen för att ha bråtto? Jag vet inte om jag blivit mest irriterad eller rädd faktiskt. Hade med den responsen i alla fall utgått ifrån att han inte var helt seriöst intresserad och lämnat det där.
 

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 758
Senast: Stefffie
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 750
Senast: LovingLife
·
Relationer Hoppas nån klok utifrån kan se klart på min situation. Jag började skriva med en kille från tinder i september. Han visade stort...
Svar
18
· Visningar
7 365
Senast: Josseliten
·
Relationer Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle...
Svar
19
· Visningar
2 603
Senast: Josseliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp