Fula bilder från Facebook

kolblakkur

Trådstartare
Det kryllar av gräsliga bilder som folk delar på Facebook. Vad har ni för "favoriter"? Jag börjar med min, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

10561714_501553399978787_9582461293335043_n.jpg
 
Det kryllar av gräsliga bilder som folk delar på Facebook. Vad har ni för "favoriter"? Jag börjar med min, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

10561714_501553399978787_9582461293335043_n.jpg

Så länge inte bilderna innehåller något stötande budskap så har jag inga synpunkter på att folk strösslar med hjärtan, visdomsord, osv. Olika människor har olika sätt att visa sin omtanke på och omtanke är allt som oftast något väldigt fint (även när det är si och så med såväl det estetiska som det språkliga framförandet av omtanken).
 
Det kryllar av gräsliga bilder som folk delar på Facebook. Vad har ni för "favoriter"? Jag börjar med min, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

10561714_501553399978787_9582461293335043_n.jpg

Åh jösses.
Jag blir tokig av sånt där. Det verkar dock som att det är typ mest "mamma och hennes generation" som håller på med såna bilder, så jag är tack och lov inte särskilt drabbad.

Jag är väldigt snabb med att sortera bort och dölja allt jag inte vill se i flödet. Det är så skönt!
 
Jag scrollade ner några veckor, och faktiskt hittade jag inte en enda på min feed. Jag är rätt duktig på att plocka bort sånt. Människor som hela tiden lägger upp såna bilder döljer jag.
 
Fast det är skillnad på par som "öppet beskriver sin kärlek" och par som nästintill dagligen skriver skitsmöriga kärleksförklaringar i stil med "åh de e du å jah mot världen bby. Fan va jah älskar dig bby, vi för alltid! Pöss puzz!"
 
Fast det är skillnad på par som "öppet beskriver sin kärlek" och par som nästintill dagligen skriver skitsmöriga kärleksförklaringar i stil med "åh de e du å jah mot världen bby. Fan va jah älskar dig bby, vi för alltid! Pöss puzz!"
Det jag skrev gäller oavsett. Jag skulle fixa det där x 100 hellre än se folk skriva som du gör.
 
Bilder bryr jag mig inte så mycket om.
Däremot delar jag gärna ut nackskott till alla jävla likewhorepar som bor, äter och skiter ihop men likt förbannat envisas med att skriva A4-långa, offentliga kärleksförklaringar till varandra.
Skriv det där på fb och berätta vad du får för reaktioner... (Är väldigt nyfiken på reaktionerna).

Jag tycker "tack"-statusar är lite knasiga, ser såna varje dag. Tex "tack *taggad person* för en sån trevlig dag, det får vi göra om snart."

Ska se om jag hittar ngn irriterande bild :p
 
Skriv det där på fb och berätta vad du får för reaktioner... (Är väldigt nyfiken på reaktionerna).

Jag tycker "tack"-statusar är lite knasiga, ser såna varje dag. Tex "tack *taggad person* för en sån trevlig dag, det får vi göra om snart."

Ska se om jag hittar ngn irriterande bild :p
De där tacken tycker jag också är rätt tråkiga. "Tack XYZ för gofika". Klart man kan skriva om att man fikat, men att bara tacka är lite fånigt.
 
Tröttsamt just nu är "åh så vackert, en jude kysser en palestinier"-bilder. Det hjälper ju inte ett skit, barn dör i Gaza ändå och konflikten är minst lika djup som den någonsin varit. :cry:
 
Skriv det där på fb och berätta vad du får för reaktioner... (Är väldigt nyfiken på reaktionerna).

Jag tycker "tack"-statusar är lite knasiga, ser såna varje dag. Tex "tack *taggad person* för en sån trevlig dag, det får vi göra om snart."

Ska se om jag hittar ngn irriterande bild :p
Jag har skrivit många liknande statusar på facebook förr och aldrig fått några negativa reaktioner. Antar att människorna i min vänlista inte är av den bittra bukearten :up:
 

Liknande trådar

Relationer Hur vanligt är det? Är det lätt att skapa sådana? Jag tittar en hel del på TV-serien Catfish på MTV för att lära mig mer om hur lögnare...
Svar
9
· Visningar
602
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
573
Senast: tuaphua
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
380
Senast: tott
·
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
19 243
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp