Sv: Fullblod!

Vad kul!
Jag har inte haft så mycket med henne (ridit någna gånger) att göra men däremot har jag ridit mamman en hel del, kan ju säga att hon hade smeknamnet "Mad"!
 
Sv: Fullblod!

Mad...hahahaa.....min är hur trevlig som helst. Kan bli lite stissig ibland, men är lugnet själv att rida. Hon skrittar ju som en ågnvält och tycker att man ska power-walka, men hon är jättetrevlig i alla lägen. Arbetsvillig, inga dåliga ovanor, schysst och snäll. Hon är en lyckad avkomma måste jag säga. Nu är hon 7 år och nu ska hon tävlas lite mer seriöst, så vi får se vart det bär hän.
 
Sv: Fullblod!

Hej! Detta är en tråd ang fullblod som jag ägt/äger och övriga medlemmars fullblod!



MORE AMOUR"Posh"
Fux med stjärn och ljusare man och svans, sto-01
ca 163cm
e:Among Men
ue:Ela mana mou
*Mkt snyggt fullblod med ovanlig färg.
Tävlad tom 1.20 hopp/LA dressyr
Köptes av Bo Helander som ridhäst!
Där hade hon tävlat utan större framgång samt fått ett föl efter Songline.
Utbildades och tävlades av mig.
3 ok gångarter med en riktigt bra hopp teknik, hoppar allt och hus!
Detta är verkligen världens bästa nybörjarhäst.
Min sambo har lärt sig att rida på henne, totalt okunnig, nu galopperar han barbacka på henne och min mamma rider henne i dagsläget trots stor ryggoperation.
Detta är verkligen en på miljonen.
Hon är betäckt 2009 med halvblodshingsten Cairo och fölar i maj månad iår.

Förstår inte riktigt hur jag ska ladda upp bilder här!
Hm...


Jag har ridit henne när hon stod på Svista Säteri i Brottby jag har ridit henne typ tusen gånger.Jag rider där jätte ofta då jag har min häst där men hon ska säljas.Jag rider b.l.a andra galopp hästar där.Gud va det var längte sen jag såg henne.

Hur mår hon och kan du skicka några bilder på henne wiczki@hotmail.com Mvh:Borderka
 
Sv: Fullblod!

*kl*

Här är min galenpanna!

champollion_2.jpg
 
Sv: Fullblod!

Hej.

Jag äger La Finesse nu. Jag skulle jättegärna vilja veta allt du vet om henne. Hon hade en tuff fölning förra våren och var så nära att stryka med tillsammans med fölet. Men hon är en fantastisk kämpe!
 

Liknande trådar

Hästvård Hej på er, I väntan på att veterinären ska ringa upp så lägger jag upp en tråd här i hopp om att någon kan ge mig lite råd. Bakgrund...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: netschjen
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag kommer inom snar framtid att lägga ut min häst på försäljning. Det blir första gången jag ska sälja en häst och jag har några...
Svar
9
· Visningar
2 545
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
5 938
Senast: sorbifolia
·
Avel Efter trettioelva muskelskador så börjar jag tröttna. Till våren tänkte jag ha en hingst redo, ifall att. :meh: helt ärligt, jag har...
2
Svar
35
· Visningar
5 216
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp