fundamentalist..

L

landsbydsbo

Det verkar som om sossarna skaffat sig en egen liten husfundamentalist..undrar hur de här ska sluta:)
 
Sv: fundamentalist..

Tja, moderaterna har ju ett tag haft sin Waberi som vill ha sharialagar, som tycker att kvinnor ska ha slöja och inte ta män i hand.

Ärligt talat tycker jag att demokratiska partier ska undvika såna nötter som både Mustafar och Waberi...
 
Sv: fundamentalist..

Ja det blir svårare för sossar att klanka ner på KD och deras konservativa syn på familjen och kvinnans plats i samhället nu.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 166
Senast: 95johsv
·
Samhälle Påven tycker att kvinnor ska skaffa barn i stället för husdjur. Då undrar jag: Hur många barn har Påven själv?
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: Lavinia
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 428
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Är det någon som vet om en annan läkare än ens egen kan skriva ut recept? Sambon var hos VC igår och fick konstaterat astma på gränsen...
Svar
11
· Visningar
662
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp