Fundering kring fd hemlös katt och nytt hem

@Alexandra_W Jag blir alltid så varm i hjärtat av dina uppdateringar! Vilken otrolig tur Lukas hade som traskade in på just din gård 😍

Det är så smärtsamt att hela tiden höra om hemlösa katter som behöver nya hem så jag blir så glad över en så fin solskenshistoria. Jag försöker själv dra mitt strå till stacken genom att varje år göra flera resor till stans katthem med några hundra portioner mat, och dessutom ha infört som krav i familjen att samtliga framtida katter ska adopteras därifrån men det är bara en droppe i havet av allt som behövs.
 
PXL_20231118_175139699.jpg
PXL_20231118_175139699.jpg
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 688
Senast: Kaching
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 042
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 302
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 383
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp