Bukefalos 28 år!

Funderingar ang detta med att vara moderator

Delfinarie

Trådstartare
Hejsan.

Har lite funderingar ang att vara moderator..

1 Vad fyller en moderator för funktion.Vad är hans/hennes uppgift
här på Bukes ?

2 Vilka kriterier ska en person fylla för att få bli moderator ?

3 Vem/vilka godkänner en person till att få bli moderator ?

Hoppas på svar :bow:
 
Sv: Funderingar ang detta med att vara moderator

Jag bestämmer vem som skall få bli moderator. Jag bestämmer även om jag anser att någon inte längre passar som moderator.

Moderatorns uppgift är att efter bästa förmåga hjälpa mig att hantera det som händer på Bukefalos.

Moderatorn skall försöka se till att regelövertramp hanteras på lämpligt sätt.

Jag är väldigt tacksam för all hjälp jag får av alla moderatorer.

Om någon anser att någon moderator inte sköter sig får ni mycket gärna höra av er till mig om detta så försöker jag hantera det efter bästa förmåga.
 
Sv: Funderingar ang detta med att vara moderator

Kan väl tillägga att moderatorer hittar jag normalt bland användare som varit med ett bra tag på sidorna och då skött sig hyffsat och verkat lämpliga, oftast har de även rapporterat ett större antal inlägg till mig eller andra moderatorer. Jag brukar i princip alltid rådfråga mina moderatorer om vad de anser när det är dags att plocka in en ny moderator.
 

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 860
Senast: sjoberga
·
Övr. Hund Hallåj folket! Går i funderingar att skaffa vovve under högskolan, och har börjat kolla på raser redan nu. Det jag är inne på är...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Fetaost
·
Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
735
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 839
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp